Ootamatu üllatus

 Hey

Mainisin eelmisee postituses, et maadlen võlamaailma kuraditega. 

Eile oligi jällegi ootamatu üllatus mind postkastis ootamas. Üks inkasso oli mu võla peale minu pärimisi intressi suuruse kohta kohtule menetlemiseks andnud. Ja nii üllataski mind kiri "maksekäsk kiirmenetluses". Esialgu lõi see mu totaalselt rivist välja. Jah, ma pole seda nõuet inkasso ees täielikult täitnud, kuid olen sinna panustanud. Tekkis küsimus, et miks see nii läks. Aga aru pidades, sain aru et see on parim, mida hetkeolukorras oodata sain. Loodan, et kohus mu võla reaalseks, ja seaduslikult mõistlikuks menetleks. Nüüd jääb üle vaid oodata ja vaadata.

Emotsionaalselt tunnen end väsinult. Läbikukkunult. Kuu on kohe kohe läbi ja ma pole veel suutnud selle kuu rahalisi kohustusi ära täita. 

Tunnen kuidas ma ei jõua olla. Lihtsalt olla. Ärritun kergesti tühiste asjade pärast. Ja õhtuti olen justkui diivanipadi telekaees. Ma olen seal. Aga mul pole õrna aimugi mis telekast tuleb sest olen oma maailmas mõeldes kuidas ja kust mida kärpida, kuidas teenida rohkem jne. Ärritun kui poisipõnn mind mängima kutsub. Aga miks?? Tema pole ju milleski süüdi. Lihtsalt see maha istumine legokasti taha eeldab ju omast mullist välja tulekut ja suhtlemist teise elusolendiga. Ja see on praegu minujaoks raske. Tunnen, et ei suuda enda muredest eemalduda hetkel.

Aga täna proovin end kokku võtta ja olemas oma poisipõnni jaoks olla.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Vaikuse hetked

Segadus nii peas kui hinges