Mis see usaldus siis on??

 Hey

Olen pikalt vaikinud. Ei leia sõnu. Ei oska mõtteid kogu ses virrvarris enam koondada.

Praegu lihtsalt hakkas peas korrutama mõte et mis asi see usaldus siis on. Päriselt. Kõik see loomulikult minu eraelust tingituna.

Tööl on pingelised ajad. Koroona on nii mõnegi kolleegi koju saatnud. Haigena või lähikontaktsena. Töötan siiski väikeses tootnisettevõttes ning juba ühe inimese puudumine tähendab teistele suurt pingutust. Ja kuna nüüd on rohkem kui 1 puuduja, annab see eriti tugevalt tunda. Minu õlul on katta 2 inimese töö+ minu enda töö. See eeldab pidevat suhtlust ja infovahetust ka messengeris ning mailidena. 

Aga minu teine pool on sellest häiritud. Miks mina kelle töö ei ole üldse netis suhtlemine nüüd netis olen aktiivne nii tihti. Kellega sa suhtled? Mismõttes sul kiire on, ise passid terve päeva netis. Jälle oled telefonis või??

Ma olen palju selgitanud et olukord on selline hetkel. Vajab selliseid vahendeid. Mis siis lahendus on? Anda härrale enda paroolid et ta saaks jälgida reaalajas minu suhtlemisi? Hiljem kodus tõestada, et näe tegin tööd vestlusi ja meile näidates? Või kas seda üldse on vaja? Kas on vaja end usalduse võitmiseks tõestada? Pidevalt. 

Kas usaldus üldse taastub?

Või miks see mind endast välja viib? Miks ika kahtlustusega minu suunas tekib minus ärevus. Kuigi ma pole midagi valestit teinud.

Võlglase stressi ja ärevustase on niigi kõrge. Lisaks suhteprobleemid ja igapäevane olelusvõitlus...

Kusjuures, see kõik kirja pannes st end välja elades tunnen end veidike isegi paremini.

Aga vähemalt ilm on täna ilus.

Päikest!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ootamatu üllatus

Vaikuse hetked

Segadus nii peas kui hinges